KAPITEL 4 - One more step in our love

PREVIOUS
Vi skrattade lite då och då åt filmen. Efter filmen var klockan halv 11, då vi kände oss båda trötta. Vi gick upp på Justins rum, jag tog bara av mig mjukisbyxorna. justin tog av sig allt utom kalsongerna då såklart. Fast jag var inte chockad precis, för likadant gjorde han då han sov hemma hos mig. Han ruffsade sig i håret och la sig i sängen, jag la mig bredvid tätt intill honom. Vi la armarna runt varandra och somnade. Detta kändes så rätt.
 
Jag vaknade av att väckarklockan ringde, jag öppnade ögonen sakta. Var är jag? Sen kom jag på att jag var hemma hos Justin. Jag stängde av alarmet, Justin hade inte vaknat av det. Vilket jag förväntade mig. jag lät han sova i en halvtimme till, för det var en och en halvtimme kvar tills skolan började. Jag tog på mig kläderna som Justins mamma Pattie hade tvättat åt mig efter igår. jag borstade håret lite snabbt, sen satte jag upp det i en hög tofs. Jag kollade på Justin. Han sov som en stock. Jag la mig bredvid honom igen, jag smekte honom över magen och bet mig i underläppen. Jag la mig på ena armbågen så jag låg halvt över honom, gav honom en kyss. Då vaknade han och inom kort besvarade han kyssen. Jag log, "dags att gå upp." sa jag och fnissade. "mmmh" mumlade han och något, han satte sig upp och drog handen genom håret. Han tog sin iphone och började göra något. "Vad gör du?" frågade jag, "jag twittrar, har inte gjort det på jättelänge. Dags att göra det så ingen tror jag har dött." sa han och skrattade. jag la mig vid honom och kollade. han skrev;-  goodmorning sunshines, tonight im gonna believe - jag log åt vad han skrev. han skulle uppträda en gång till i en stad som låg några mil från stratford. Jag skulle få följa med. Men det var inte jättelångt bort. Han la bort iphonen och tog på sig kläder. Han drog på sig ett par röda jeans och hade en vit t-shirt till. han gick in i badrummet och tog sin borste. han tog gelé och stylade till håret. Jag skrattade åt honom. "Mitt hår växer ut så fort hela tiden, måste raka sidorna igen." sa han plötsligt. Jag gick mot honom i badrummet. "hur ser jag ut?" frågade han och vände sig mot mig och log. " like a dream" sa jag och log. han kysste mig för svaret. jag var rätt så säker på att vi var tillsammans nu. Annars hade han varit blyg.  När vi var klara gick ner och åt vars en macka. Pattie hade redan kört till jobbet. Justin skulle köra oss till skolan, för han bor på andra sidan stratford. Vi satte oss i hans Range rover bil. "Kommer inte alla dö av garv när du kommer med en tönt till skolan?" Frågade jag en aning osäkert. "du är ingen tönt, du ska veta som alla killar snackar om dig." sa han en aning ironiskt och kollade mot mig och log. "jaja.." sa jag ironiskt också. När vi kom till skolan stod ett gäng tjejer vid trädet Justin parkerade vid. Dom blev jättelyckliga när han kom. Dom log mot Justin när han klev ur, tills dom såg mig kliva ur på andra sidan. Alla utanför skolan kollade chockat att jag klev ur bilen. Så kom Sophie mot oss. "vad gör du?!" visk-skrek hon vid mitt öra samtidigt som hon log stort mot justin.  jag skrattade till smått och gick fram till Justin tog hans hand och började gå mot skolans ingång. Jag stannade och kollade bak mot Sophie, som stod med hakan nere i marken nästan. "Kommer du eller?" frågade jag henne. Hon ryckte till och sprang upp vid min sida. Sen började vi alla tre gå in när alla glodde på oss. Justin hade tagit på sig en jeansjacka och ett par rayban-brillor. Inne i korridoren mötte vi Ryan och Chaz, jag gav dom en kram och Sophie hälsade med handen. Jag vet att Sophie gillar Chaz därför är hon extra nervös. Sophie såg rätt töntig ut av sig och det skämdes jag över ibland. Hon hade ett par glasögon och luggen var alltid uppsatt i en klämma i sidan. Det såg rätt roligt ut. Gud, jag måste hjälpa henne. "Justin, jag kommer snart." sa jag och vred huvudet mot Sophie som en chest att jag skulle gå och prata med henne. han nickade och kysste mig, sen gick jag med Sophie bort mot toaletterna. "Vill du ha Chaz får du bättra på din stil och absolut inte vara så blyg, killar vill ha självsäkra tjejer." Sophie nickade stort. "jag ska hjälpa dig." sa jag som hade fått ustin att falla för mig. jag fnissade åt tanken. Sophie log mot mig som ett tack. Jag tog ur klämman ur håret och släppte håret löst. Jag ruffsade till det lite och tog av henne glasögonen. För hon kunde faktiskt se bra utan dom också. Jag kollade på hennes kläder. Hon hade en kofta knäppt och under den hade hon ett vitt linne. Hon hade ett par shorts med tights under. Jag virrade på huvudet. "Varför har du tights under?" frågade jag med en aning äcklad ton. Hon ryckte på axlarna. "ta av dom och knäpp upp koftan sophie." sa jag, och hon gjorde som jag sa. När hon kom tillbaks från båset såg hon mycket snyggare ut. "perfekt!" sa jag och log mot henne. Hon kollade sig i speglen och log lite hon med.
(bilder på sophie.)
 
"Tack så mycket Juliah!" sa hon och kramade om mig.  "wow, no problem." sa jag och log. Vi gick tillbaks till Justin, som såklart hade ett gäng tjejer runt sig. Sophie gick till Chaz och Ryan och började prata med dom. Jag log mot henne, och dom blev chockade över att se henne så snygg. Jag kollade mot Justin som stod omringad. Jag höjde ena ögonbrynet och vände mig för att hämta mina böcker. "Juliah!" skrek han efter mig. Tjejerna runt honom fnittrade och stod in på honom. jag gav honom en, säg-till-dom-att-lämna-dig-ifred blick. Han förstod inte riktigt så han trängde sig förbi alla och sprang upp till mig. "du får förfan se till att dom inte rör dig bara." sa jag och ställde mig på tå  för att nå hans läppar, som hjälp böjde han sig ner och kysste mig. "justin! justin!" sa tjejerna som var påväg mot honom igen. dom tror nog att jag är en av dom som springer efter honom för dom började ropa, "jag då?" allihop. "MEN SLUTA!" skrek jag till sist och gick därifrån. så jävla dryga tjejer. går i en klunga efter honom som en svans. Justin gick med snabba steg efter mig. När jag kom till mitt skåp, tog jag mina engelsk-böcker och stängde skåpet igen, där bakom stod Justin. "förlåt, jag kan inte hjälpa att dom förföljer mig." sa han oskyldigt. jag suckade, "varför kan inte du säga till dom, det är ju bara jag som gör det?" sa jag irriterat. han log snett och sa, "jag har svårt för att skrika på tjejer." jag suckade igen, "men lär dig då det är inte så svårt." sa jag och kollade på honom konstigt. "jag ska säga till dom nästa gång." sa han och kysste mig. jag besvarade kyssen och sen gick jag till engelsk-lektionen och justin gick till matte för det skulle han ha nu. Jag mötte Ryan påväg, han skulle ha samma lektion så vi gick dit ihop. När det var mat gick jag in i matsalen med Sophie, vi satte oss på vår vanliga plats borta i hörnet. Jag skulle ha håla efter maten, då skulle jag springa hem och hämta träningskläder till fotbollen efter skolan. Sophie och jag hade inte samma lektion då, så jag hade bara håla. Fast Justin hade också det, men orkade inte fråga om han ville följa med för han skulle väl umgås med tjejerna. jag kände mig lite svartsjuk. Men måste lita på honom, precis när jag satt och tänkte på honom kom han , Chaz och Ryan till vårt bord och satte sig. "hej sweet" sa han och böjde sig över bordet för att pussa mig. "vad ska du göra under timmen sen?" frågade han mig. förvånad över att han var intressant av att veta. "ska hem, hämta träningskläder till efter skolan. vill inte sabba första gången." sa jag och log. han nickade och fnissade lite. "jag följer med då." sa han och log sexigt mot mig, hans leende var så fint. jag nickade till svar. Vi möttes utanför skolan och började gå hem mot mig. Vi sa inte ett ljud innan justin avbröt tystnaden, "du gillar mig också va?" jag blev förvånad över vad han plötsligt sagt.
 
JUSTINS PERSPEKTIV
 
När jag hade lämnat min väska i skåpet gick jag ut utanför skolan, där stod skönheten. Jag tog hennes hand och så började vi gå. Jag började tänka på gången hon frågade om jag gillade henne. Hon nickade bara till svar efter det? vadå, gillar hon inte mig? jag vill veta. jag tog modet och frågade, "du gillar mig cokså va?" Jag kände hur hennes hand stelnade till över frågan. "är det inte självklart?" mumlade hon och skrattade smått åt vad jag frågat. jag nickade sakta. När vi kom fram till hennes hus öppnade hon dörren med sin nyckel. Vi gick upp på hennes rum och jag släppte inte hennes hand förens jag var tvungen när hon skulle rota i sin garderob. Jag satte mig i hennes breda säng sålänge. Hon tog fram ett par fotbollsshorts och en stor tröja som det stod barcelona på. hon hade till min förvåning ett par fotbollsskor med dubbar också. "har du spelat fotboll förr?" frågade jag, kände mig lite dum eftersom hon varit så duktig på det också. hon nickade, "jag har spelat sedan jag var 5 år, min pappa var tränare i en klubb.. han fick sluta träna oss senare för han fick problem med sin höft. Sen hade ingen velat ta över hans jobb. det är liksom samhällets klubb, men jag fortsatte spela själv. i bakgården där hemma." sa hon och jag blev rätt chockad. "aha, det är därför du äger ut mig." sa jag en aning ironiskt. hon skrattade, "jag gör det garanterat." sa hon och vände sig och höjde på ena ögonbrynet som alltid. hon ställde sig framför mig och kollade ner på mig,jag fnittrade retsamt för jag fick en tanke att fälla henne. mina fötter gjorde så hon föll över mig. jag log retsamt. "jaså, du äger ut mig?" sa jag och rullade runt i sängen så jag låg över henne och tog makten. hon skrattade, "ja," sa hon och snurrade runt igen så vi trillade ner på golvet. nu satt hon gränsle över mig, hon var jäkligt stark för att vara en tjej tänkte jag och skakade snabbt bort tanken. hon böjde sig ner och kysste mig, jag besvarade kyssen. jag ville ta ett längre steg så jag strök med tungan längst hennes underläpp, och till min förvåning gick hon med på det och öppnade munnen. jag tryckte in min tunga och sökte runt i hela hennes mun. till slut avbröt hon det och stönade till. det lät dåligt, hon ville inte?
 

Ojdå! Ett steg längre i slutet där? Och lär sig Justin skrika på tjejer snart? Hur går det på träningen tror ni? Vad tycker ni?
- MATILDA


Kommentarer
Lilla jag

Meeeeeeeeeeeeeeeeeer

2013-01-27 @ 10:17:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justinbbieber.blogg.se

noveller om justin.

RSS 2.0