Ny novell: Never say never

Det handlar om Juliah, hon är en vanlig tjej som bor i Stratford. Hon har precis flyttat dit för hennes pappa har fått ett nytt jobb där. Det är planerat att dom ska flytta tillbaka till Sverige, deras hemland om ungefär tre år. Juliah har två syskon, en storebror som bor kvar i Sverige med sin flickvän. Min mamma dog när jag var 8 år. Därför flyttade vi för pappa behövde bättre lön att försörja mig och Nathalie. nathalie är min jobbiga lillasyster. Hon är ett stort fan av Justin Bieber. Som de flesta tretton åringar.  Juliah har sina två bästavänner i Sverige som hon saknar enormt mycket, Sara och Hanna. Under tiden hon börjar i Stratfords high school händer det riktigt mycket saker.
(Jag kommer skriva vad dom säger till varandra på svenska, för jag är inte alls duktig på engelska. och har ingen ork att translata alla ord. Hoppas det går bra för er!)
 
- MATILDA
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

justinbbieber.blogg.se

noveller om justin.

RSS 2.0